تمرین پرسپولیس به درگیری کشیده شد

در حالی که تمرین پرسپولیس از ساعت 10:30 در زمین درفشی‌فر آغاز شده بود، حضور 10 لیدر پرسپولیس در محل تمرین و گلایه‌های آنها از محمد نوری که پنالتی را مقابل استقلال از دست داد، جو تمرین را به هم ریخت و باعث شد چند دقیقه همه چیز تحت تاثیر این حواشی قرار گیرد.

لیدرهای باشگاه پرسپولیس با خطاب قرار دادن نوری به وی گفتند: «چرا پنالتی را گل نکردی. تو آدم علی دایی هستی. 8 بازیکن پرسپولیس راه‌آهنی هستند. شما بی‌غیرتید. پرسپولیسی نیستید و لیاقت این تیم را ندارید. «

لیدرهای پرسپولیس مدام به محمد نوری انتقاد می‌کردند و وقتی وی قصد داشت به سمت آنها برود، علی کریمی وارد ماجرا شد و به آنها گفت: مگر ما خوشحالیم؟ مگر ما شوخی می‌کنیم؟ بازی تمام شده و با این بی‌احترامی‌ها چیزی درست نمی‌شود.

حق ندارید به نوری بی‌احترامی کنید. پنالتی 50-50 است و ممکن است خراب شود. کاری هم نمی‌شود کرد.

گفتنی است، محمد نوری در حالی که می‌خواست به سمت لیدرها برود، با ممانعت بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو شد و آنها اجازه ندادند این بازیکن با لیدرها رو در رو شود.

حمید استیلی سرمربی تیم به جمع بازیکنان و لیدرها آمد و گفت: اکنون وقت این صحبت‌ها نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط خارج شویم. بعد از تمرین در خدمت لیدرها هستم. من خودم معتقدم همیشه حق با هواداران است.

محمد نوری نیز گفت: مگر من از قصد پنالتی را گل نکردم یا دوست داشتم چنین اتفاقی بیفتد؟ می‌دانید چه بلایی سر من آمد؟ وقتی از چیزی خبر ندارید، بی‌جهت حرف نزنید.

در هر حال جر و بحث لیدرها با محمد نوری که با بی‌احترامی همراه شد پس از دخالت استیلی و کریمی خاتمه  پیدا کرد. البته لیدرهای پرسپولیس همچنان با صدای بلند فریاد می‌زدند: «این همه پول می‌گیرید اما شرایط تیم این است. هر اتفاقی هم که بیفتد به گردن ما می‌اندازید.»

منبع: فارس

بیان دیدگاه