هه لبه ستی کورمانجی / شعر کُرمانجی

قلتک ژه جامه
نام حوری بو یا پری شکله وه نورانی
جامک هانی دا دست من وه رنگی ارغوانی
من قلتک ژه وی وه خار یه دن دانی له هرده
گو ، ته وه وی کاری خه پاک مالک له خه دانی
وه له من دا هیبتان، گو ، هلین گشته وه خه
من گوت بده تا وه خم وه دادایه هلانی
خانه له سر من چرخیا بومه مسته که مدهوش
وقتا هاتمه هوشه خه چویه یارا نورانی
خدایا مدد ژه ته بوینم قدرته ته
وه جه نقیم هلستیام رو نشتم له سر ژونیان
من هه کم کر هلستم ژونیان قوت نه دامن
وه له قتی لنگه من هه شه من چو ئه زکه تم
من دی پری وه گریا دوتاره هانی دا دست من
گو ، سا ته سامن لی خن بویژ رازه دلی خه
من گوت من ژه بیر کریه ، گو ، ده ره ومه ویژ سامن
من دو تار دا سر ژونیان چاو گرته ده نالژیم
جاره من چاو هلانی کس تونه له دوره من
خدایا مدد ژه ته بوینم قدرته ته
هه لبه ستی ژه : غلامرضا محمدی
شعری از غلامرضا محمدی  

برگرفته از صفحه ی فیس بوک کُرمانج ( کُردهای شمال خراسان)kurmanj

با تشکر فراوان از آقای شهرام محمدی باجگیران بابت انتشار شعر در صفحه ی فوق

پاسخی بگذارید

